Publicerad: 12 januari 2018

Servicemätning inom KKiK

Servicemätningen om e-post- och telefonitillgänglighet, brukar starta kort efter KKiK:s uppstart och pågår ungefär till början av december. Den exakta tiden för mätning bestämmer varje kommun med respektive utförare.

Så här går det till

  • Kommunen erbjuds att välja mellan olika företag för e-post- och telefoniundersökningen.
  • När kommunen valt en utförare så tar kommunen kontat med leverantör.

Vanligtvis har kommunerna använt förtagen Profitel och JSM Telefront. Nedan kan du se hur informationen inför mätning 2017 såg ut.

Information och offert Profitel

Följebrev Profitel, KKiK 2017 (PDF, nytt fönster)

Offert Profitel (PDF, nytt fönster)

Kort om Profitels tjänster 2017 (PDF, nytt fönster)

Beställningsblankett e-post- och telefoniundersökning KKIK 2017 (WORD, nytt fönster)

JSM Telefront

JSM Telefront, offert och information (PDF, nytt fönster)

Hjälpte informationen på sidan dig?


User information

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot