Publicerad: 10 oktober 2018

Servicemätning inom KKiK

Servicemätningen om e-post- och telefonitillgänglighet, brukar starta kort efter KKiK:s uppstart och pågår ungefär till början av december. Den exakta tiden för mätning bestämmer varje kommun med respektive utförare.

Så här går det till

Kommunen erbjuds att välja mellan olika företag för e-post- och telefoniundersökningen. Vanligtvis har kommunerna använt förtagen Profitel och JSM Telefront. 

När kommunen valt en utförare så tar kommunen kontakt direkt med leverantör.

Erbjudande offert av Profitel 2018

Offert och information, Profitel2018 (PDF, nytt fönster)

Kort om Profitels tjänster 2018 (PDF, nytt fönster)

Beställningsblankett e-post- och telefoniundersökning KKIK 2018 (WORD, nytt fönster)

Erbjudande offert av JSM Telefront 2018

JSM Telefront, offert och information 2018 (PDF, nytt fönster)








Hjälpte informationen på sidan dig?

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot