Publicerad: 10 maj 2019

Servicemätning inom KKiK

Servicemätningen om e-post- och telefonitillgänglighet, brukar starta kort efter KKiK:s uppstart och pågår ungefär till början av december. Den exakta tiden för mätning bestämmer varje kommun med respektive utförare. Här finner du information om leverantörer för 2019 .

Så här går det till

Kommunen erbjuds att välja mellan olika företag för e-post- och telefoniundersökningen. Vanligtvis har kommunerna använt förtagen Profitel och JSM Telefront. 

När kommunen valt en utförare så tar kommunen kontakt direkt med leverantör.

Erbjudande offert av JSM Telefront 2019

JSM Telefront, offert och information 2019 (PDF, nytt fönster)

Erbjudande offert av Profitel 2019

Offert och information, Profitel 2019 (PDF, nytt fönster)

Beställningsblankett e-post- och telefoniundersökning KKIK 2019 (WORD, nytt fönster)

Informationsansvarig

  • Hanna Lundborg
    Handläggare
  • Leif Eldås
    Handläggare
Gäller din fråga arbetsrätt eller kollektivavtal/förhandling?
SKL:s rådgivning riktar sig till personalchefer och förhandlingschefer i kommuner och regioner. Om din fråga är på uppdrag av dessa behöver du ange det.







Hjälpte informationen på sidan dig?

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot