Publicerad: 10 juli 2019

Processer och digitala tjänster

Privatpersoner och företag förväntar sig god service av kommuner och regioner och digitala kontaktvägar blir allt vanligare. Därför är det viktigt att kommuners och regioners service och myndighetsutövning kan erbjudas på ett smartare sätt via enkla och trygga digitala tjänster.

I den samverkan som sker inom SKL-koncernen finns en rad tjänster tillgängliga

SKL-koncernen erbjuder redan idag mer än 125 befintliga tjänster för digitalisering.

SKL-koncernen arbetar hela tiden fram nya, smarta digitala lösningar för en smartare välfärd.

Informationsansvarig

  • Louise Callenberg
    Sektionschef
Gäller din fråga arbetsrätt eller kollektivavtal/förhandling?
SKL:s rådgivning riktar sig till personalchefer och förhandlingschefer i kommuner och regioner. Om din fråga är på uppdrag av dessa behöver du ange det.







Hjälpte informationen på sidan dig?

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot