Webbkonferens: Kontaktcenter

En halvdags webbkonferens om etablering och utveckling av ett kommunalt kontaktcenter.

Anmäl dig

Välkommen till en webbkonferens om att utveckla servicen till och bemötande av medborgare i kommuner och regioner genom kontakt- eller servicecenter.

Innehåll

  • Hur blir ett kontaktcenter ett central aktör, internt inom kommunen, för att kunna ge ännu bättre medborgarservice?
  • Hur gör man för att få med sig hela organisationen?
  • Vilka är nycklarna för att skapa ett väl fungerande kontaktcenter med knappa resurser?
  • Hur kan man säkerställa det kommunala uppdraget genom att mäta, analysera och följa upp medborgarservicen?
  • Vilka digitala tjänster bör ett kontaktcenter satsa på under 2019?

Detaljerat program kommer senare.

Frågor om anmälan

Informationsansvarig

  • Erik Ferenius
    Sektionschef
Gäller din fråga arbetsrätt eller kollektivavtal/förhandling?
SKL:s rådgivning riktar sig till personalchefer och förhandlingschefer i kommuner och regioner. Om din fråga är på uppdrag av dessa behöver du ange det.







Hjälpte informationen på sidan dig?

Tack för att du hjälper oss!

Sidfot